Μιλώντας σε ημερίδα του Ινστιτούτου Νεολαίας, η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου παρέθεσε την Πέμπτη τέσσερις δράσεις του υπουργείου για την προώθηση της καινοτομίας και την εμπορική αξιοποίησή της.
«Η κρίση μάς πιέζει ασφυκτικά να συμβάλουμε στην απελευθέρωση της δύναμης και της δημιουργικότητας των νέων. Η εκπαίδευση, η έρευνα, η καινοτομία είναι τα κλειδιά για την απελευθέρωση» δήλωσε η υπουργός στην ημερίδα «Δημιουργώ. Καινοτομώ. Επιχειρώ. Αναπτύσσοντας ευκαιρίες για τη νεολαία».
Οι τέσσερις δράσεις είναι :
Δίκτυο«Ζεύξη» για την παραγωγική αξιοποίηση καινοτόμων ερευνητικών ιδεών στον ελληνικό χώρο. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω της συγκέντρωσης σε μία κοινή πλατφόρμα, όλων των απαραίτητων συστατικών δημιουργίας καινοτόμων επιχειρήσεων. Η «Ζεύξη» θα αποτελέσει το κανάλι συνεργασίας μεταξύ των δύο ομάδων (από επιστήμονες, ερευνητές, ακαδημαϊκούς, επενδυτές, επιχειρηματίες, επαγγελματίες και συμβούλους), από τις οποίες η μία θα βρίσκεται στην Ελλάδα και η άλλη στον πυρήνα-πρότυπο, τη Σίλικον Βάλεϊ.
Πανελλήνιος Διαγωνισμός Καινοτόμων Ιδεών σε πανεπιστήμια, ΤΕΙ και ερευνητικά κέντρα. Στόχος είναι η δημιουργία και ανάπτυξη εξωγενούς Οικοσυστήματος Καινοτομίας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αλλά και η περαιτέρω ανάδειξη, προώθηση και χρηματοδότηση αυτών των σχεδίων ώστε να αξιοποιηθούν παραγωγικά.
Συνέχιση του προγράμματος χρηματοδότησης εταιρειών που εντάσσονται στην κατηγορία spin-off/spin-out. Ήδη υπάρχουν προς αξιολόγηση 94 προτάσεις που έχουν υποβληθεί και μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2011 θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία, συνολικής δημόσιας δαπάνης περίπου 16 εκατομμυρίων ευρώ.
Φόρουμ Καλών Πρακτικών Καινοτομικής και Νεανικής Eπιχειρηματικότητας, με πρωτοβουλία του Ινστιτούτου Νεολαίας. Στόχος είναι να αναδειχτούν οι καλές πρακτικές, να δικτυωθούν οι δημιουργικοί νέοι μεταξύ τους. Η πρόταση είναι να συμμετέχουν στο εγχείρημα και φορείς εκτός κράτους, όπως η Εθνική Τράπεζα και η Eurobank, οι οποίες έχουν ήδη πραγματοποιήσει καμπάνιες για την καινοτομία.
Πηγή: newsroom - ΔΟΛ (18.11.2010).
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου