Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, σε μια προσπάθεια βελτίωσης της πρόσβασης του πολίτη στις δημόσιες υπηρεσίες, έδωσε νέα μορφή και υπόσταση στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών (Γ.Ε.ΠΟ).
Το Γ.Ε.ΠΟ. δημιουργήθηκε με μηδενικό κόστος για τον προϋπολογισμό του Υπουργείου και αποτελεί, πλέον, μια υπηρεσία πραγματικά ανοιχτή προς τους πολίτες. Στόχος του νέου Γ.Ε.ΠΟ. είναι η εξυπηρέτηση του πολίτη μέσα από ένα και μόνο γραφείο. Μια υπηρεσία θα διεκπεραιώνει το σύνολο των διαδικασιών ενός αιτήματος προς το Υπουργείο, χωρίς ο πολίτης να αναγκάζεται να επισκεφτεί κάποια άλλη υπηρεσία.
Πρόκειται για μια καινοτόμο πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, που αντιμετωπίζει με ειλικρίνεια και αποφασιστικότητα τη δυσλειτουργία της γραφειοκρατίας στη χώρα μας.
Το νέο Γ.Ε.ΠΟ. εντάσσεται στην πολιτική της κυβέρνησης για διαφάνεια στις δημόσιες υπηρεσίες, επιτελεί ένα μόνιμο διοικητικό έργο, ανεξάρτητα από τις κυβερνητικές αλλαγές και αποφορτίζει τις υπόλοιπες υπηρεσίες, συντονίζοντας και διασφαλίζοντας την ομαλότητα των γραφειοκρατικών διαδικασιών.
Η στελέχωση του Γ.Ε.ΠΟ έγινε μετά από ανοιχτή προκήρυξη, ακολούθησε η εκπαίδευση των υπαλλήλων και η εγκατάσταση εξειδικευμένου λογισμικού στους υπολογιστές για τη διευκόλυνση και επιτάχυνση της εξυπηρέτησης των πολιτών.
To Γ.Ε.ΠΟ. είναι αρμόδιο για την παροχή πληροφοριών στους πολίτες, για κάθε θέμα αρμοδιότητας της κεντρικής υπηρεσίας του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του και για την καθοδήγηση των πολιτών, σχετικά με τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση των διοικητικών τους υποθέσεων.
Οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με το Γ.Ε.ΠΟ. :
1. μέσω επίσκεψης στο χώρο του Υπουργείου(Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι)
2. τηλεφωνικά (τηλ.1550)
3. ταχυδρομικά (με αποστολή γραπτού αιτήματος στη διεύθυνση Α. Παπανδρέου 37, Μαρούσι 15-180)
4. μέσω fax (με αποστολή γραπτού αιτήματος, τηλ. 210 3442649)
5. διαδικτυακά (με τη συμπλήρωση της φόρμας που διαμορφώθηκε για το σκοπό αυτό που υπάρχει στην αρχική σελίδα του Υπουργείου, www.minedu.gov.gr, κάνοντας κλικ στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών)
Πιο συγκεκριμένα:
• Το Γ.Ε.ΠΟ παρέχει πληροφορίες και στοιχεία και αναλαμβάνει την επικοινωνία με την αρμόδια Διεύθυνση, όπου κρίνεται απαραίτητο, προκειμένου να απαντήσει άμεσα σε προφορικά και γραπτά αιτήματα των πολιτών
• Παρέχει στους πολίτες αιτήσεις και έγγραφα που εκδίδουν οι υπηρεσίες
• Ενημερώνει τους πολίτες σχετικά με την πορεία των υποθέσεών τους
• Αναλαμβάνει την ενημέρωση της ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας με τις συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις (FAQ) που έχουν συγκεντρωθεί από τους πολίτες
• Eίναι υπεύθυνο για την εκπόνηση ετήσιας έρευνας «ικανοποίησης του πολίτη» για την αξιολόγηση του επιπέδου των υπηρεσιών, με στόχο τη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας του Γραφείου και των παρεχομένων από αυτό υπηρεσιών
Το Γ.Ε.ΠΟ είναι υποχρεωμένο να απαντήσει:
α) στα προφορικά ερωτήματα των πολιτών εντός 24 ωρών
β) στα γραπτά ερωτήματα των πολιτών εντός 48 ωρών
Λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες μεταξύ 07:30 και 15:30.
Η τηλεφωνική γραμμή είναι 1550 και βρίσκεται στο κεντρικό κτίριο του Υπουργείου, στο Μαρούσι.
Πηγή: ΥΠΔΒΜΘ
Το Γ.Ε.ΠΟ. δημιουργήθηκε με μηδενικό κόστος για τον προϋπολογισμό του Υπουργείου και αποτελεί, πλέον, μια υπηρεσία πραγματικά ανοιχτή προς τους πολίτες. Στόχος του νέου Γ.Ε.ΠΟ. είναι η εξυπηρέτηση του πολίτη μέσα από ένα και μόνο γραφείο. Μια υπηρεσία θα διεκπεραιώνει το σύνολο των διαδικασιών ενός αιτήματος προς το Υπουργείο, χωρίς ο πολίτης να αναγκάζεται να επισκεφτεί κάποια άλλη υπηρεσία.
Πρόκειται για μια καινοτόμο πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, που αντιμετωπίζει με ειλικρίνεια και αποφασιστικότητα τη δυσλειτουργία της γραφειοκρατίας στη χώρα μας.
Το νέο Γ.Ε.ΠΟ. εντάσσεται στην πολιτική της κυβέρνησης για διαφάνεια στις δημόσιες υπηρεσίες, επιτελεί ένα μόνιμο διοικητικό έργο, ανεξάρτητα από τις κυβερνητικές αλλαγές και αποφορτίζει τις υπόλοιπες υπηρεσίες, συντονίζοντας και διασφαλίζοντας την ομαλότητα των γραφειοκρατικών διαδικασιών.
Η στελέχωση του Γ.Ε.ΠΟ έγινε μετά από ανοιχτή προκήρυξη, ακολούθησε η εκπαίδευση των υπαλλήλων και η εγκατάσταση εξειδικευμένου λογισμικού στους υπολογιστές για τη διευκόλυνση και επιτάχυνση της εξυπηρέτησης των πολιτών.
To Γ.Ε.ΠΟ. είναι αρμόδιο για την παροχή πληροφοριών στους πολίτες, για κάθε θέμα αρμοδιότητας της κεντρικής υπηρεσίας του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του και για την καθοδήγηση των πολιτών, σχετικά με τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση των διοικητικών τους υποθέσεων.
Οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με το Γ.Ε.ΠΟ. :
1. μέσω επίσκεψης στο χώρο του Υπουργείου(Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι)
2. τηλεφωνικά (τηλ.1550)
3. ταχυδρομικά (με αποστολή γραπτού αιτήματος στη διεύθυνση Α. Παπανδρέου 37, Μαρούσι 15-180)
4. μέσω fax (με αποστολή γραπτού αιτήματος, τηλ. 210 3442649)
5. διαδικτυακά (με τη συμπλήρωση της φόρμας που διαμορφώθηκε για το σκοπό αυτό που υπάρχει στην αρχική σελίδα του Υπουργείου, www.minedu.gov.gr, κάνοντας κλικ στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών)
Πιο συγκεκριμένα:
• Το Γ.Ε.ΠΟ παρέχει πληροφορίες και στοιχεία και αναλαμβάνει την επικοινωνία με την αρμόδια Διεύθυνση, όπου κρίνεται απαραίτητο, προκειμένου να απαντήσει άμεσα σε προφορικά και γραπτά αιτήματα των πολιτών
• Παρέχει στους πολίτες αιτήσεις και έγγραφα που εκδίδουν οι υπηρεσίες
• Ενημερώνει τους πολίτες σχετικά με την πορεία των υποθέσεών τους
• Αναλαμβάνει την ενημέρωση της ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας με τις συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις (FAQ) που έχουν συγκεντρωθεί από τους πολίτες
• Eίναι υπεύθυνο για την εκπόνηση ετήσιας έρευνας «ικανοποίησης του πολίτη» για την αξιολόγηση του επιπέδου των υπηρεσιών, με στόχο τη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας του Γραφείου και των παρεχομένων από αυτό υπηρεσιών
Το Γ.Ε.ΠΟ είναι υποχρεωμένο να απαντήσει:
α) στα προφορικά ερωτήματα των πολιτών εντός 24 ωρών
β) στα γραπτά ερωτήματα των πολιτών εντός 48 ωρών
Λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες μεταξύ 07:30 και 15:30.
Η τηλεφωνική γραμμή είναι 1550 και βρίσκεται στο κεντρικό κτίριο του Υπουργείου, στο Μαρούσι.
Πηγή: ΥΠΔΒΜΘ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου