Ποιος είναι ο ιδανικός δάσκαλος δύσκολου μαθήματος Φυσικής σε 250 φοιτητές; Ο έμπειρος βετεράνος καθηγητής ή ο νέος μεταπτυχιακός φοιτητής που αλληλεπιδρά με τους φοιτητές μέσω συσκευών υψηλής τεχνολογίας;
Σύμφωνα με νέα μελέτη του νομπελίστα Φυσικού Καρλ Βίμαν η μέθοδος διδασκαλίας είναι σημαντικότερη από το ποιος διδάσκει. Ο δρ. Βίμαν διαπίστωσε ότι Καναδοί φοιτητές έμαθαν πολλά περισσότερα από βοηθούς καθηγητών που αξιοποίησαν διαδραστικές μεθόδους, παρά από βετεράνο καθηγητή που παρέδωσε κλασσικό μάθημα.
Η διαδραστική μέθοδος δεν περιείχε καθόλου παράδοση, χρησιμοποιώντας αντίθετα συζητήσεις σε μικρές ομάδες, γρήγορα τεστ στην τάξη και η χρήση συσκευών υψηλής τεχνολογίας βοήθησαν τους φοιτητές της ομάδας αυτής να κατανοήσουν καλύτερα το δύσκολο μάθημα.
Ο δρ. Βίμαν τόνισε ότι η επιτυχία της χρήσης καινοτόμων εκπαιδευτικών μεθόδων δεν αφορά μόνο τα μαθήματα θετικής κατεύθυνσης, αλλά και τις ανθρωπιστικές επιστήμες. Η δημοσίευση της μελέτης έγινε στην επιστημονική επιθεώρηση Science.
Πηγή: Η Καθημερινή (17.05.2011).
Σύμφωνα με νέα μελέτη του νομπελίστα Φυσικού Καρλ Βίμαν η μέθοδος διδασκαλίας είναι σημαντικότερη από το ποιος διδάσκει. Ο δρ. Βίμαν διαπίστωσε ότι Καναδοί φοιτητές έμαθαν πολλά περισσότερα από βοηθούς καθηγητών που αξιοποίησαν διαδραστικές μεθόδους, παρά από βετεράνο καθηγητή που παρέδωσε κλασσικό μάθημα.
Η διαδραστική μέθοδος δεν περιείχε καθόλου παράδοση, χρησιμοποιώντας αντίθετα συζητήσεις σε μικρές ομάδες, γρήγορα τεστ στην τάξη και η χρήση συσκευών υψηλής τεχνολογίας βοήθησαν τους φοιτητές της ομάδας αυτής να κατανοήσουν καλύτερα το δύσκολο μάθημα.
Ο δρ. Βίμαν τόνισε ότι η επιτυχία της χρήσης καινοτόμων εκπαιδευτικών μεθόδων δεν αφορά μόνο τα μαθήματα θετικής κατεύθυνσης, αλλά και τις ανθρωπιστικές επιστήμες. Η δημοσίευση της μελέτης έγινε στην επιστημονική επιθεώρηση Science.
Πηγή: Η Καθημερινή (17.05.2011).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου